Bekerül a játékba az új karakter, aki Lahn névre hallgat. Elég gyorsan tud mozogni és kap mellé egy pici tőrt, meg egy kasza szerűséget is. Elég menő.

Belenyúlnak az UI-ba és a kliensbe is. Az UI elég durván megváltozik, most már be tudjuk állítani, hogy mennyi információt akarunk látni a kijelzőnkön, illetve bekerül egy 3D-s mini map is. A kliens mérete pedig 51 gigáról 27-re csökken. Mindez december 13-tól. 


Megújulnak a küldetések is. Mostantól sokkal átláthatóbbak lesznek, és finomítanak is rajta. Sőt bekerül egy "Story Book"-ra keresztelt rendszer is. Ez azért jó, mert ha ebből csinálunk meg valamit, akkor kapunk érte pénzt, meg más finomságokat. A tutorial is egyszerűbb lesz, mert eddig se volt bonyolult...

Jövő év elején kerül be az új régió, ami Dreegan névre hallgat. Ez egy kemény terület lesz, érdemes lesz összeszedni a bandát. 


A Conquest War is megváltozik. Bekerülnek új szabályok és formációk. Mostantól lesz 20v20 és 5v5 is. Bekerül egy olyan opció is, amit a klán nélküli emberek is élvezhetnek. 

A sima fegyveres skilleknek ugyebár van "awakening" skillsje, amitől még keményebbek leszünk. Na bekerül az Absolute rendszer, amitől még keményebbek lehetnek ezek a képességek. Sőt a Pearl Abyss-nál már dolgoznak egy olyan rendszeren, ami abból állna, hogy összekombinálhatnánk a már meglévő skilleket, hogy kapjunk egy még ütősebb támadást. 
Egyelőre Koreában mutatják be a "Character Tag" rendszert, ami kb. abból áll, hogy egyből tudunk karaktert váltani. Szóval ha vagyunk X helyen mondjuk egy varázslóval és nem azzal akarunk tovább menni, akkor átválthatunk az íjászunkra, ami pont ugyanoda spawnol le. Elég érdekes.