Úgy néz ki, most a durva frissítések korát érjük mmo fronton. A Smite is megkapja a maga kis csomagját, ami elég szép tartalommal rendelkezik. Kezdjük el, lássuk mi is változott. 

Először is a Rangokon alakítottak egy kicsit. Megpróbálják kiegyensúlyozni a ligákat, szóval a jó játékosoknak most már van esélyük még jobbá válni, a legjobbaknak pedig megtartani a szintjüket. Ezen felül sokkal több és jobb jutalmat kaphatunk ha játszunk. Sőt ezt a szezont felosztották 3 részre, minden harmadszezonnál resetelik az addigi állást, és lehet kezdeni a létra megmászást elölről. A leaderboardon is alakítottak, mostantól a legelitebb kategóriában csak 25 játékos van, ők harcolnak a legistenibb Isten pozicióért. Sőt eltörölték a promotion játékokat is. 

Átalakítottak 27 karaktert, nagyjából a fellelhető hősök harmadát. Ezek kisebb-nagyobb változtatások, van amelyiknek az erejét állították, de olyan is, ahol csak a kinézetet változtatták meg egy kicsikét. Például az AoE heal-eket megnerfelték, mert túl erősnek ítélték meg ezeket, mostantól inkább az egy emberes életbentartásra kell koncentrálni. 

Aztán több mint 70 új item került be a játékba. Ezek ugyebár felszerelések, fegyverek, páncélok, mind-mind arra szolgál, hogy erősítsük a karakterünket. Bekerült a Rituálé mechanika is, ami egészen érdekessé teszi a játékot. Ezek lényegében képességek, amiket megvehetünk a hősünknek. Van itt teleportálás, csapat társ erősítés, meg gyógyítás is! Ezek főleg az "endgame" részben elérhetők. A potik helyére pedig a Chalice-k kerülnek, amikre nem kell költeni, ezek újratermelődnek amint visszaérünk a bázisunkra. 

Új mapok is kerülnek be a játékba, sőt a régieket is átdolgozzák. Az újak között van a Clash, ami 5v5-ös, de lehet Aréna és Conquest stílusú. A régieknél azt érdemes tudni, hogy kisebb átalakításokon mentek keresztül. Bekerült pl. egy új szörnyecske, amit le lehet verni buffért cserébe, vagy éppenséggel megnövelték a központi terület méretét. A Conquest mapeken 60 másodpercre csökkentették a felkészülési időnket.